Charakterne kafejki

By To Nie Manga - 25 września







W Japonii występuje zjawisko, które z tego co się zorientowałam pojawiło się również w innych azjatyckich krajach, lecz nie jest tak popularne w Europie. Są to mianowicie kafejki inspirowane popularnymi charakterami z kreskówek. 
Chociaż w Polsce jest drobny ruch w przemyśle gadżeciarskim, można sobie sprawić słodkie breloczki, ubrania chociażby z Hello Kitty, tutaj to jest zupełnie inny wymiar. Długopisy, breloczki, ubrania, pudełka na lunche i właściwie wszystko można kupić z ulubionym bohaterem. A do wyboru jest ich bez liku. Jeśli jednak chciałabyś zjeść posiłek w towarzystwie swojej ukochanej pacynki, nic prostszego. Potem zaś dodatkowo w sklepiku przy kasie możesz dokupić sobie słodki długopisik lub naklejkę. Co z tego, że dania są dość proste i dwa razy a nawet trzy razy droższe. A cena jest zwiększona w związku z wyciętą twarzą na jajku, które dostałeś i uroczym talerzykiem. To nie ma żadnego znaczenia. Wielu ludzi będzie chciało odwiedzić takie miejsce.
Ja właściwie przez przypadek trafiłam do kafejki z wiodącym charakterem Gudetamy. Dla wyjaśnienia jest to leniwe jajko, które wydaje słodkie dźwięki. 
A oto wspomniana animacja dla ciekawych: Gudetama filmik
 I naprawdę chciałam pójść do restauracji po szyldem Minionków. Jednak gdy zobaczyłam kolejkę, w której musiałabym postać z dwie lub trzy godziny odpuściłam. Ale ze skruchą przyznam się, że trochę żałuję bo w cenie jednego dania zawierała się słodka minionkowa miseczka. 
A jeśli pytalibyście mi jak smakowała mi moja miska udonu na powyższym zdjęciu. Cóż było to bardzo przeciętne danie, ale sami przyznajcie, czyż nie wygląda rozczulająco ?

  • Share:

You Might Also Like

0 comments